Olemme auki: Ma-To 16-22 Pe 16-02 La 14-02 Su 14-22

Tiedote: GLHF muistaa naisia nyt ja tulevaisuudessa

Tänään 8.3. vietetään kansainvälistä naistenpäivää. GLHF eli Gaming Lounge Helsinki Finland Oy on mukana muistamassa naisia ja kiittämässä heitä heidän mahtavasta panoksestaan meidän kaikkien eteen.

GLHF:n asiakaskuntaan kuuluu myös useita aktiivisia naisia. Haluamme edistää naisten pelimahdollisuuksia nyt sekä tulevaisuudessa, jotta mahdollisimman moni nainen löytäisi tiensä peliharrastuksen pariin. Tasa-arvon kehittäminen pelien keskuudessa niin pelikokemusten kuin harrastusmahdollisuuksien kanssa ovat tärkeitä arvoja toiminnassamme.

Tarjoamme tänään 8.3. pelaamisen veloituksetta kaikille naisille
GLHF:n tiloissa Runeberginkatu 17:ssa. Ilmaiset tunnit kestävät koko päivän ja niitä voi käyttää aina sulkemisaikaamme (02) saakka.

Kehitämme myös pelkästään naisille suunnattua matalan kynnyksen tapahtumakonseptia. Haluamme auttaa yhä useampaa naista peliharrastukseen tutustumisessa. Ensimmäinen tapahtuma tullaan näkemään huhtikuussa, jonka jälkeen pelkästään naisille suunnattuja pelitapahtumia nähdään tapahtumakalenteristamme kuukausittain. Kerromme tästä konseptista sekä tulevista naisille suunnatuista tapahtumista enemmän maaliskuun edetessä.

Lisätietoa:

Samu Hurskainen / Gaming Lounge Helsinki Finland Oy